Assistanse på stasjonane

Treng du assistanse på jernbanestasjonane? Assistanse på stasjonane kan også tingast hjå Jernbaneverket, i tillegg til hjå togselskapa sine kundesentre.

Kundesenterets opningstider i påsken 2014:

16 april: 08:00-12:00

17-21 april (Skjærtorsdag til og med 2. påskedag): 09:00-15:00

Assistansetenesten kan tingast frå eit elektronisk skjema, e-post eller på telefon til Jernbaneverket sitt kundesenter (477 70 098) i tidsrommet frå klokka 08.00 til klokka 17.00 måndag til fredag, og laurdagar og sundager/helligdager frå klokka 09.00 til klokka 15.00. 

Tinging må gjerast minst 24 timer før reise for at Jernbaneverket kan garantere assistanse. 

Informasjon får du ved å sende kodeord Assistanse til 26112

Ved epost-bestilling må det opplysast om

  • Namn
  • Telefonnummer
  • Assistansebehov
  • Avreisestasjon og ynskja møtestad på stasjonen
  • Ankomstasjon
  • Tidspunkt for avreise og ankomst
  • Eventuelt andre opplysningar

 

Om du bruker rullestol, ber vi deg oppgje vekt og størrelse, og om rullestolen kan leggjast saman (rullestoler som tas med i tog kan ikkje vere større enn 70cm x 120 cm).

Anbefalt oppmøtetid er 30 minutter før ordinær avgangstid. Billett må tingast hjå togselskapene. 

Følgjande stasjonar har tilbod om assistanseteneste:

  • Oslo S
  • Gardermoen (assistansen omfattar både togstasjon og flyterminal)
  • Trondheim
  • Bergen
  • Lillehammer